äschhh

2009-07-02, 21:40:28 / Kategori: Allmänt

känner mig så tråkig när jag skriver blogg när jag inte har nå bilder :( ...har inte hunnit fixa datorn änn.

orkar inte nu heller.
var tidigare till 7eleven för att köpa en cooler, men guess what dom har ej det här!!!!!! fan vad det sööög...
så jag drog till frasses o köpte en choklad milkshake ! det det var också gott.

har för en stund sen kommit från en promenad med Robban & Frida och nu sitter jag här o funderar vad jag ska göra.
Hmmmmm.. äh palla skriva blogg 24/ 7 har faktiskt annat för mig! hih

men skriver sen när jag har något roligt o skriva, eller o lägga bilder or somethin' ..

Sen måste jag ju bara skriva Grattis för Jenuli fyller 13 idag!!! :) neeej nu skoja jag, hon fyller 19 ..
men på hennes tårta stod det 13 ;)
adios.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?