candy shop ;D

2009-07-16, 15:45:16 / Kategori: Allmänt
Halloj!
Jag kom hem ganska sent inatt, var ute med Anna och hennes polare Johan tror jag han hette :) och Elin såklart ;p
Det var trevligt..och kul o få träffa Anna eftersom det var ett bra tag sen,sist var i Januari när hon hade fest.

Ja, idag har jag sovit till 11 , sen vart jag ute o åt med farsan på Take away.
Det var god mat och trevligt annars också.

Vi gick runt lite på stan, men ja..shoppa gjorde jag inte :)

jag köpte godis till ikväll, ska se film med Johanna och dom hära ;P ..vet inte ännu vilken film,får se
vi ska väl lite senare till kiosk piraten o kolla läget, det kostar tydligen bara 10 spänn att hyra där..jäkligt billigt.

jaja nu måste jag leka med barnen hära, dom vill att jag ska kasta ballong med dom haha ..yeah,
skriver säkert lite senare. Pussis.
-Milly-

vad kul :)

jag har lagt till dig nu :)



2009-07-16, 18:45:59 URL: http://memilly.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?