Goddag!

2009-07-03, 15:05:56 / Kategori: Allmänt
usch vad det är kallt nu :( bara 15 grader eller vad det var..bläää..blåser kallt också!
Men det blev varmt nu när jag var o åkte inlines med Pernilla & Robban , hade tjocktröija på mig så
då kan ni gissa att det vart varmt.

Jeppjepp! snart ska jag ta och hoppa i duschen och sen ska jag sminka mig, fast vet inte till vilken nytta?
för vet inte ännu vad jag ska göra idag!
Morsan har åkt till Pärjänsuo, till min mummi :) ville också dra dit, men har ju min hund att ta hand om
& sen kommer Johanna också hit och barnen tror jag också kommer! så måste ju vara som sällskap.

Så det kanske blir att vara hemma med dom bara, chillkväll..eller så drar jag ut med någon polare,fårseee!

jag känner mig handikappad utan min datorrrrrrrrrrrrrr ....mammas är så seg o inga bilderrrr här osv,
hoppas jag får min dator att funka, ska bara bränna allting jag har där och sen formatera om..
om det inte funkar så kan HP ta sig i arslet...okej jag vet att det inte är deras fel
att jag inte skyddar min dator så att jag skaffar virus..så det är egentligen mitt fel :( buuuhuu

Jag har en Hp Pavillion 9000 nånting..och den funkar skit bra, jag är jätte nöjd med den datorn..
så om ni vill ha en bra bärbar köp en sån :)
Jag köpte en 17 tums skärm för den är inte för stor och inte för liten.Its perfecto



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?