Godmorgon!

2009-07-07, 11:24:53 / Kategori: Allmänt
Härligt har sovit till 11 idag med :) men det första jag fick göra var att hämta Pernilla från hennes sommarjobb
eftersom det ösregnade och hon ville helst inte köra med vespan då ;p..

snart ska jag ta och göra iordning frukost, kanske fil och macka or something..dont know yet får se vad som finns!

Solen skiner samtidigt som det regnar, så jag hoppas på fint väder idag när regnet har avtagit.
Jeppjepp :) jag for igår vid kanske 23.30 tiden ut på promenad med Madeleine & jag tog med min hund också,
vi var ute tills 02.00, stackars robban! undra på att han gnällde...han ville ju hem o sova :)

Nämen det var rätt skönt då vid tolv slaget för då vare inte kallt men sen senare mot natten var det kyligare.
Madde och jag har alltid så mycket att prata om, fast det har jag väl också med Frida & Elin..
men man har så olika o prata om med dom alla 3, alla 3 är mina bästa vänner.♥
Elin har jag kännt längst & sen kommer ju Madeleine, och sen Frida..
men ändå känns det som att jag & Frida har kännt varandra längre :)

hoppas alla har så bra vänner som jag iaf, för det är ett måste här i livet!

nå nog om det, igår satt jag och skrev ett cv på engelska..
det var faktiskt roligt för jag satt mest och svamlade..
hehe,men det blev bra tillslut :) ska skicka till ett jobb utomlands,
man kan ju alltid tacka nej ifall man inte har lust att dra.

okeeeyyy, nu märker jag att jag skrivit sånt här långt och tråkigt inlägg utan pics, och då vill ju ingen läsa!
men skit samma jag skriver inte för eran skull heller ;)

men här får ni någon random bild ;*


Juste idag begravs Michael Jackson

Begravningen äger rum på begravningsplatsen Forest Lawn klockan 8 på morgonen lokal tid. (17.00 svensk tid)


"TV4 minns Michael Jackson", tisdag 7 juli Med anledning av minnesceremonin som hålls i Los Angeles 7 juli visar TV4 tre extrainsatta program om Michael Jackson den dagen.
  • 14.10 Drama: The Jacksons - An american dream
  • 19.30 Michael Jackson - The Dangerous Tour (konsertfilm från 1992)
  • 22.40 Michael Jackson - Not for sale (Brittisk dokumentär från 2009)


Ciao folk's


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?