Hejhej

2009-07-28, 15:00:24 / Kategori: Allmänt

Igår har jag inte alls hunnit skriva blogg, eftersom jag satt i bilen och sedan på Sunderby sjukhus hela jävla dagen!
Pernilla ´fick en glasskärva i foten förra veckan som hon trodde skulle åka ut av sig själv,
men nejjdåå..den hade åkt långt in istället så nu var dom tvungen att operera hennes fot.

så var typ hemma igår vid kanske 23.00 och det var inte heller så kul sista biten vid Nikkala då det började spöregna
så man inte såg ett skit när man körde..även fast man hade dimljus o hela kitten på.

Jees,månne vad man ska göra idag? det såg ut att vara bra väder men sen när jag for ut så blåste det kallt :/
fast ibland vart det ju varmt..men morsan sa att dom lovat regn ikväll så blir väl en regnig dag idag med..

ja men iallafall så vet alla som försökt nå mig igår att det var därför jag hade avstängt tel hela dagen.



nu ringer Johanna, Hejdå =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?