Målaaaaaaat

2009-07-30, 22:56:47 / Kategori: Musik
ikväll har jag sysselsattit mig genom att måla våran altan, och innan det var jag på en promenad och
före promenaden vart jag sugen på choklad så jag var o köpte 2 stycken marabou rullar :)

Jag saknar min bejbi :( Han är nu i Kalajoki :(:(:( ..hade också velat följa men har ju hunden att ta hand om :)

Yes, och jag hittade faktiskt ett väldigt intressant jobb på nätet som jag ska söka till!
man kan ju alltid hoppas att man får napp ;) hehe..

Idag har jag vart snuvig hela dagen, skit jobbigt..har allergi p.ga att jag var hos Maria igår o var nära hästen +
att hon hade en valp dära och jag reagerar extra mycket på hundvalpar..annars går det bra med vuxna hundar.

Otra,otra noche otra... :) aah vilken bra musiik.
Jag kan inte vara svensk egentligen, jag älskar sån här latinsk musik' haha.

En dag kommer jag dansa bättre än det här ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?