R.I.P king of pop

2009-07-02, 22:33:21 / Kategori: Musik
a juste, glömde ju skriva hit också fast alla vet ju såklart att Michael Jackson gick bort förra veckan :( ..
Sen hade tydligen en av tjejerna i charlies angels dött också...vad alla dör hela tiden!!! livet är orättvist.

Här är några bra låtar av honom:
Leave me alone

Smooth criminal

Billie jean
 
You rock my world

who is it?
 

And She Promised Me Forever
That We'd Live Our Life As One
We Made Our Vows
We'd Live A Love So True
It Seems That She Has Left Me
For Such Reasons Unexplained
I Need To Find The Truth
But See What Will I Do!

And It Doesn't Seem To Matter
And It Doesn't Seem Right
'Cause The Will Has Brought
No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
'Cause I'm Bothered Everyday
And She Didn't Leave A Letter
She Just Up And Ran Away


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?