Say goodbye to Hollywood

2009-07-02, 11:37:06 / Kategori: Allmänt

Tjena tjeeeenaa ;)

Nu är man hemma igen, skönt på ett sätt men väldigt tråkigt på ett annat sätt.
Har saknat min lilla vovvsing very much, och gissa hur glad han vart när vi kom hem på natten...jäävligt! :D
det är alltid lika kul.

Jag var ju på ett möte igår i Stockholm & hon som jag pratade med var jätte jätte trevlig, har aldrig
mött så trevlig människa förr,inte vad jag kan komma ihåg.Men det beror nog på att här i Haparanda är dom flesta surkärringar(!) men förstår nog,dom är fast i samma gamla håla forlife :)
Får se om jag tar chansen och flyttar till Stockholm,
men vet att jag kommer sakna familjen,vänner som fan! :( men på ett sätt skulle det vara skönt att komma bort..


Nåje! idag har jag ett möte så ska ta och käka frukost strax och bara chilla innan mötet, måste bytheway köpa en ice coffe, Nivet? en sån här caffe cooler från 7eleven(tur att den just kommit hit till Happis)..fy så gott, JAG HATAR KAFFE men det här är så jävla gott ni måste prova
om ni inte provat (:
 
vad mer ska jag skriva hit då? jaa jag har haft skit roligt i Stockholm & det har varit kanon väder varendaste dag,vissa dagar var det så varmt att man klagade....över 40 i skuggan, har hört att det var varmt här med..
och det är ju bra att sommaren hittar hit också.wieeee

jag kommer såklart lägga lite bilder, min dator funkar ännu inte..har inte orkat fixa men ska
 kanske försöka göra det idag?, om jag pallar!

Jag har inte shoppat så mycket denna gång, känner mig rätt stolt..men hittade ett par väldigt väldigt
 sexiga skor som jag är stolt över ..måste bara vara försiktig så jag inte bryter fötterna ;) klacken är 12 cm.

Niin :) nu ska jag gå äta frukost på altanen och prata lite med morsan och bara njuta av livet,vi höres..Puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?