so lazyy

2009-07-30, 13:58:33 / Kategori: Allmänt
Sory att jag är så dålig med att skriva,jag har haft massa annat för mig (:

Men nu till alla er som hatar kaffe men älskar ice coffe, jag hittade på Ica ice coffe som jag köpte hem :)
Det vart ganska gott,men såklart inte lika gott som det jag har snackat om tidigare eftersom det
innehåller väldigt mycket socker vilket detta inte gör,men det här är också gott.

Såhär ser paketet ut och kostar endast 20 lappen på Ica maxi!


Igår käkade jag & Frida på frasses, såklart var jag tvungen o köpa chili'n cheese..
åååh dom är så goda ;D

& vackra Frida tog chicken sticks meny'

Jag tvättade min bil också i förrgår, ser ni hur ren o fin den blev :)

& vi kör på en pose bild från nån månad sen, har inte orkat posa på senaste ;) haha


Sååå nu har jag varit duktig och uppdaterat litegrann, nu ska jag sätta mig en stund i solen där ute
och fundera på vad man ska göra idag och ihelg..Lulekalaset? or not? ....
aja, ha en trevlig Torsdag, Puss!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?