Torsdag!

2009-07-23, 16:02:37 / Kategori: Allmänt
Hejhej, vaknade klockan 9 idag, hade ett möte klockan 10!
jag får fortsätta min storstädning idag, för igår så umgicks jag med Frida så jag hann inte städa färdigt :)
Frida pluggade teori och vi köpte förresten en ny glass som var jätte god,Magnum choco choc hette den.
Den innehåller choklad och coccos.

vaknade för ett tag sedan från min tupplur, jag somnade ute i solen =) Så härligt väder det är nu,
innan det vart jag på en liten promme med robban,stackarn höll ju på att dö! tycker så synd om
alla hundar nu i denna värme :( ...nå vad ska man göra.

Har just ätit jordgubbs glass med choklad...borde nog ätit middag före ;) menmen vi tare sen.

ska nog ta en smoke strax och ringa o se om J fortfarande sover(?)..
hade vart härligt att bada nu (: ..får se om jag kanske skiter i o städa o drar o badar haha...
mamma blir nog inte så glad då!

eller om jag städar litegrann eftersom klockan är ung, och badar lite senare.äsch nå vi ser ju det sen ;P

mysig prickig kofta från H&M Divided, ca 200 spänn tror jag att jag pejjade för den!
Jag köpte den i Sthlm, men såg att den fanns inne på H&M i Luleå iaf.

Jag vid Luleå hamn,jag vet att jag ser ut som fan i håret men Elin hade just stoppat bara några slingor (hårförlängning)
så det ser lite knasigt ut men whatever...annars vart ju det fint vid vattnet ;)


yes nu en smoke! pusu.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?