trött! :)

2009-07-26, 17:05:33 / Kategori: Allmänt
i Fredags drack jag lite grann, jag hade jätte kuuul faktiskt ;P men nu ska jag vara nykter ett bra tag :)
bara slöseri med pengar o kröka hela tiden, fast jag vet att Emmelie har snart sin 18-års dag
så då måste jag väl firal ite md henne!

Jag ville prova något nytt så jag köpte Malibu rum coconut flavo'r..jag blandade med juice det var gott!
jag blandade med orange juice hade inget annat,egentligen ska man blanda med pineapple juice.
Nu såg jag att dom hade fler smaker..fast dom finns inte på Alko..men skulle vilja prova dom andra!


ska strax hoppa in i duschen,väntar först på att Frida ska ringa mig :)
sen ska jag väl umgås med bejbi ;P ..

Men hare! pusstjao
ginaaa

ja joo receptionist de är ju jätte skojj har fått lära mej lite om de på capen , de är oxå ett yrke jag skulle kunna tänka mej faktiskt =)

nåå lycka till å hitta jobb i happis finns ju nästan ingenting häär ? alla "ungdommar" jobbar typ på max , nya frasses eller så ikea ruttet alltså? har bestämt att jag inte vill ha jobb där alls inte riktigt mitt intresse å stå å steka hamburgare . . blec helt chokad för någon dag sen var med mattias mamma å beställde mat från nya frasses herre guud alla som varit pinn smala har gått upp minst 5 - 10 kg ;o blev helt chokad ;o jå då om de blir en kille har jag funderat på milton å jag är nästan 100% säker på att de blir en kille .. har inte hitta någe bra tjej namn ännu men vill helst ha ett anorlundare namn :p



2009-07-27, 03:24:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?