Hallåhallå :)

2009-06-08, 16:41:49 / Kategori: Allmänt
Jag vet, jag har inte skrivit på hundra år >.< ..men har inte haft tid + att min dator har börjat strula,
eller rättare sagt har någon hackat sig in på den..så ska bara fixa hjälp o
 fixa den så kan jag lägga in bilder osv i bloggen :)

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetssökande.
Sen så ringde det från Sthlm &  dom ville att jag skulle komma dit på informations möte,så måste nog åka dit snart!
ska bli så kul (: att flytta härifrån.

ja vad mer? När Frida är klar så ska vi dra o "shoppa"..Hon ska shoppa o jag lovar, jag ska bara titta på,
fast en tunika ska jag köpa iaf som jag redan lagt undan..den var skit söt! ;)

men sen ska jag inte köpa nåmer, måste spara pengar nu till Stockholm o det!
vill ni veta vad jag ska göra i Stockholm? Jag ska bli sån här make up artist, for awhile...
vet inte om det är något jag vill jobba med i framtiden, men vem vet? kanske är skit kul..ska iaf prova på det :)

Anonym

jag har också funderat på att utbilda mig till make up artist ;D



2009-06-08, 23:02:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?