Halloj!

2009-06-16, 13:25:23 / Kategori: Allmänt
känner mig trött hela tiden, eller känns inte som att jag orkar göra nåt? ...säkert vädret...det är bara mulet o
regnar hela tiden blää..

Men iaf, snart ska jag på en promenad! & sen ska jag städa hela huset har jag bestämt mig! så att det inte blir
att jag bara degar hela dagen lång ;p

Jepps..nästa vecka på Tisdag åker jag till Stockholm,spännande..ska på två möten.. :)
så hinner nog inte ta och gå på stan, eller får se hur det nu blir med det.. =)

Anza's becoming a business women ! haha nämen vi får se ;)


äsch nu orkar jag inte nöta framför datorn..slöseri med tid..AJA HEjdåå :)
Linda

Hoppas du får något jobb :)



2009-06-16, 15:36:21 URL: http://aidanpaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?