snart bär det av till vackra Stockholm ;*

2009-06-22, 17:15:05 / Kategori: Allmänt
Halloj!

har sovit rätt länge idag, till typ 13.00 tiden..men var tvungen o få sova ut har inte sovit så bra :)
& var tvungen att åka till Kemi mitt på natten också ^^ jääävlar..

nåmen iallafall..idag har jag vart på en promenad i riekkola med Robban,jag tog på mig kjol o
linne eftersom det såg ut o vara perfekt väder..men det blåste ju svin kallt så det var kallt att gå,
men det vart ju varmare sen såklart när man gått inne i skogen.

Ja nu sitter jag här o dricker fil :) borde egentigen göra nå käk, kanske kan vänta med det
eftersom jag ätit godis o nu fil så är inte speciellt hungrig.

yes,ska nog snart hoppa i duschen också :) sen måste jag packa för snart bär det av till Sthlm :) vad kul!


nu ska jag avsluta kommer inte på något vettigt o skriva hehee..
menmen pusspuss ♥

Sötnos!! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?