ett sista inlägg för idag Onsdag ;P

2009-05-14, 00:00:37 / Kategori: Allmänt
Jag & Frida vart på en lååång promenad, vi gick industri..sedan runt istan & stranden :)
Det var skönt faktiskt, bara jobbigt när det blåser! >.<

alldeles snart ska jag sova, tänkte egentligen duscha för luktar så illa haha,
 men får ta det på morgonen för orkar verkligen inte nu!

måste vakna tidigt imorgon också, ska följa med Frida till en sak..
vet inte om jag får skriva det hit så skriver inte det för säkerhetsskull!

aa så sen får man se vad som händer, tar dagen som den kommer =)

Just nu är Beyonce i globen och uppträder..är avundsjuk på alla er som är o kollar, för hon är faktiskt rätt bra (:

Bjuder på en oldie, jag & Elin...jag ser ut som en bejbis &
Elin ser alltid lika bra ut! hon är en av dom bästa vänner som jag har i love u <3
& Frida du är också en av mina bästa vänner så tro inte att jag har glömt dig hihi ;) <3


GODNATT!!!!!!!!!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?