Godmorgon!

2009-05-27, 09:51:36 / Kategori: Allmänt
morsan väckte mig tidigt eller ja för en halvtimme sen o jag var jätte trött o hade kunnat sova flera timmar till!!
Men hon undrade om jag kunde köra henne till kyrkan för dom ringde att dom skulle stoppa gravstenen på plats,
så då körde jag henne :)

borde ringa o väcka Frida, lovade att väcka henne vid 10 tiden..men grejjen är det att min mobil har
slutat funka så hur ska jag få tag på hennes nr?! det finns inte heller på nätet...aah.

nå får väl ringa Madde hon har väl det ;p..

igår fick jag äntligen min kamera :) Den var ganska liten fast dom brukar ju vara det men
den här kändes ändå lite mindre.Ska fota med den idag, blir säkert skit bra bilder!! ;)

och imorgon är det Torsdag, då betyder det att jag ska lägga hårförlängning, hoppas det blir snyggt!

nåjeee..borde ta o duscha ,käka frukost o försöka få tag på Frida! ..adios amigos.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?