Hejhej.

2009-05-01, 15:18:42 / Kategori: Allmänt
fint väder där ute! har suttit och blivit brun, men endast på ena armen..skumt!
Jormas barn åkte iväg nu, dom kommer sen när det är dags för begravningen..

Jag har inte förstått riktigt att Jorma är borta, fast vi sitter o pratar om honom,alla minnen och så..jag förstår inte.
Jag försöker att göra saker så jag inte tänker på det för jag tror det är viktigt o sysselsätta sig själv och få prata..
som igår pratade jag med Frida..& idag ska jag umgås med Elin..så man hela tiden har någon att prata/umgås med.

vi grillade idag..




Har även varit på en promenad med Johanna & Robban..vi fick nå ryck och ville gå in i tornvallen..
kommer ihåg när vi vart yngre så satt vi där o drack och vi var ju inne i dom där bunkrarna..usch! ..
men nu hade dom bommat igen som tur var..det är lite läskigt ändå med tanke på hur många som dött där.

Nu ska jag ut o dricka min cola & chilla i solen och tänka på Jorma, försöka tänka positivt..
att han har det bra nu och så..jag vet själv att han skulle bli glad om jag tänkte så.
Men senare ska jag ut med Elin då..så vi höres :)

vi saknar dig jorma!

& Jag saknar dig Jani..som är i sthlm nu..


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?