Onsdag

2009-05-13, 12:55:51 / Kategori: Allmänt

Hejhej, igår har jag inte hunnit alls skriva blogg så tänkte skriva lite nu om vad jag gjorde igår,

Jag hjälpte morsan och krattade gården och sånt dära, sen tvättade jag kläder så hade fullt upp med det

hela dagen lång.Sen grillade vi också gottgott! ..så det var en sån där familjedag igår hehe.


& Idag ska jag en sväng till Beauty salong again..sen får man se vad man hittar på :)
skulle visst hjälpa Frida med att plugga teori.
Jag igår.




Outinens potatisgratäng med vitlök & ost, det är så jävla gott! det grillade vi och korv.



Tänkte sätta mig en stund på altanen och njuta av solen & få lite lite färg..och lyssna på salsa musik,
 det är sååå braaaa!!!!!!!!!!! man blir så glad av det ;)
¨
ha en bra dag allihopa! byebye

så feg.

Jenna

nu blev jag sugen på pottigratäng=(



2009-05-13, 17:35:46

Anna

Men faan vad avis jag blev på din hy :P



2009-05-13, 23:20:59 URL: http://annaelleh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?