trött man är..

2009-05-04, 23:46:27 / Kategori: Allmänt
Godkväll!

Kom hem för ett tag sedan, vi vart ju och grillade igen..fyfan vad man äter mycket när man grillar :O ..
magen är helt svullen! fast det är den ju alltid ;) haha ..nämen ja,
Innan det vart jag & Frida o solade, fick kommentarer att jag var brun! så nöjd var jag..
måste behålla den bruna färgen till balen :)

yes, imorgon klockan 11.00 kommer kyrk klockorna ringa för Jorma..sen på kvällen ska vi gå och ha en
minnesstund & säga adjö..det kommer vara väldigt jobbigt att se honom ligga där i kistan..:(

jaa..men så är det..strax ska jag gå & lägga mig är väldigt trött!..
& kommer inte kunna sova så länge imorgon då bejbisarna är här så dom kommer vakna
säkert vid 7-8 och dom vill alltid komma o väcka mig så bäst att lägga sig i tid.
här får ni en gammal bild på mig..aja, Godnatt nu.



Anonym

ha en bra dag :)



2009-05-05, 11:01:53 URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?