Buenos dias

2009-11-13, 18:05:09 / Kategori: Spain <3
Hejsan!
har för en stund sedan kommit från den spanska polissationen,
jag glömde berätta för er att samma dag jag landade här, försvann mitt pass åt helvette..

Nemos idea var den är, så är tvungen o fixa ett nytt ...och det är ännu
 inte säkert att jag kan åka hem den 9 Dec..beror på deras system,.får hoppas på det bästa iaf. :)


Idag har vi lärt oss lite danska, fyfan vad kul haha..

"Du får inte bolla mot väggen" kan ni gissa vad det betyder på danska?
:Du får inte knulla mot väggen...
Tös = H*RA  ..







Gött med badkar :)
Ja vad mer, vi hade teater idag...Jede kul! ;)

SAKNAR DIG MAMMA, Johanna osv ;) o mina vänner..
Vi höres sen.

By the way, jag är busy everyday..har lektioner titt som tätt ( förutm nu) har några timmars uppehåll..
jag kommer skicka kort direkt jag får tid.

Puss o kram !
Ginaaa

Otur de där med Passet ;o .. men snyggt är de där om inte annat ! :)



2009-11-14, 08:26:02 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?