Godmorgon!

2009-11-03, 10:22:19 / Kategori: shopping
har tränat lite aerobic och ska göra frukost ..sen blir det fix & staun med honey.
ska köpa en dator, har hittat en annan jag vill ha med mig till utlandet.

isnt it hot? ;)
dessutom har den windows 7 som ska vara bra!


skönt att åka iväg på Söndag, jag blir seriöst sjukt deprimerad när jag kollar ut från fönstret..
massa löv, mulet o grått på himlen och blåsigt..nu har det vart sånt här väder i evigheter..
stackars er som måste vara här. ;] *retas*
Ginaaa

owao snygg data ! .

NJUUUUT när du far till spanien ! guud sku lätt oxå fara dit om man hade pengar å så för nee ee man blir bara föör deppig i detta tråkiga väder ;o



2009-11-03, 10:26:23 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?