Jag lever!

2009-11-18, 10:21:02 / Kategori: Allmänt
Har bara fullt upp, everyday..slutar nästan varje dag klockan 23.00 :)
Igår var jag uppe till klockan 01.30 men hann ändå inte sitta på datorn.

Jag skrev flera sidor som jag skulle prata i bussen idag, och det har jag nyligen vart o gjort,
Det gick bra ska ni veta..är nöjd med mig själv,
jag hade svin ont i halsen också men jag gjorde det klart o tydligt.

Men måste  öva mer för riktiga examen har vi på Fredag. :)


snart ska jag käka lunch, sen chilla innan vi har "Hinderbana" Då vi ska göra bergsklättring m.m
Igår var jag till barcelona skit fint ställe..fixade mitt tillfälliga pass, nu ska jag äta" här har ni en bild från i LÖrdags.
Madde

Saknar dig ! hör av dig direkt du ska hem så kan vi träffas i luleå ! <3



2009-11-20, 10:00:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?