magical herbs

2009-11-04, 21:22:27 / Kategori: Ät dig smal
Jag måste tipsa er om två örter.
De snabbar upp fettförbränningen, renar din kropp och hjälper dig att gå ned i vikt! Hur fantastiskt är inte det?

Du kan använda dom till matlagning eller göra nyttiga drinkar, om ni vill ha tips på någon hälsosam drink..
fråga mig för jag har massa recept från Anna Skipper och andra proffsiga dietister.

Cayennepeppar: Snabbar upp fettförbränningen och passar perfekt som krydda till mat samt hjälper dig som en detox genom att rensa bort slem och andra överskott av vätskor i vårt system. Den kan också användas som smärtstillande medel. Jag använder det oftast i maten vid matlagning men det går även bra att bara dricka tillsammans med varmt vatten, citron och sirap! Jag tycker personligen att det är jättegott!

Kanel: är anti-inflammatoriskt och innehåller kalcium, magnesium och fiber. Det bidrar till att minska sötsuget och stabiliserar blodsockret. Perfekt som en tillsats till morgonkaffet och som thé för oss som inte dricker kaffe...
Ginaaa

de där med kanelen måste jag ju testa då ;o .. eftersom jag ska SLUTA äta gott i gott gott .. å har ju sådant sug i bland så måste dricka flera liter vatten för å få bort de ! ;o ..



2009-11-05, 09:55:56 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?