R.I.P

2009-11-05, 08:23:37 / Kategori: Allmänt
8 åriga flickan som dog natten mot Tisdag,här i Haparanda.
Jag tänkte skriva ett inlägg igår om det, men ville vänta eftersom beskedet kom idag först varför hon dog..

Det var pågrund av svin influensan, hon hade en lättare symptom av astma.
Efter det här, nu är jag rädd.

Jag har svår astma, ont i lungorna flera gånger i veckan..
Dom varnar att dom som tar kroniskt mediciner mot lungsjukdomar eller hjärt sjukdomar o har tagit i mer än 3 år, jag är 19 nu ..jag började ta astma mediciner när jag var 6 år..Så jag har ganska fucked up just nu.

igår bestämde jag mig just för att inte ta vaccinet, men idag då jag fick höra det här..så vet jag inte.
Vem vet egentligen? jag har "forskat" lite grann själv
 och kollat videor med proffessionella läkare som pratat och därför gjort egen bedömning av att inte ta vaccinet.

Det är ju så att det har funnits år 1976 svin influensa i Usa, dom gav vaccin åt folket..som fick massa fel,
speciellt led fel..sedan har ju immun försvaret försämrats rejält,
dom beskrev det som att dom som tog vaccinet då kan man säga har inget immunförsvar längre.
Dem säger att svin influensan kommer just därför fram, nu 2008 eftersom deras kropp inte kunde "skydda" sig längre mot virus så har det uppstått en nyare version av den
såkallade Svininfluensan och nu smittat andra, nästan hela världen.

om dom inte tagit vaccinet, hade deras kropp stärkt immunförsvaret och "kämpat" mot detta viruset.

Varje år finns det en influensa, bara för att man lägger"SVIN" framför det betyder det inte att det är en farligare influensa, men just nu när det går runt"svin influensa" så skriver dom om varendaste dödsfall,
kolla bara varje år hur många som dör i influensa..det är samma sak.

Dom tjänar massvis med pengar som säljer vaccinet eftersom alla verkar tro att jorden går under.

Detta har jag då bestämt mig för att tro på , men
jag ska dit idag och prata med dom iallafall.Min lillasyster får ta det iaf,hon lider också av astma.

jag lider med flickans familj, och rest in peace tjejen.

Ginaaa

Uscha jag satt hela kvällen å tänkte på de där när de hände 8 åringen .. hon har ju inte hunni göra någonting i sitt liv å livet har som sagt inte ens börja , så guud vad de kändes som att jag blev deppig på nå konstigt sätt när man fick höra att en liten tjej på 8 år har försvunnit =/ ..



2009-11-05, 09:46:15 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?