Siesta ...

2009-11-11, 14:42:01 / Kategori: Spain <3
Var just o käkade lunch på ett ställe med några från klassen och med älskling såklart ;]
Jag åt pizza ..intresting huh!

Kan ni tänka er att på schemat står det "Mingel party" ...det står för ikväll och shit,
jag pallar inte. :) vi hade en skit kul kväll igår, lärde känna massor med folk från sweden, norway och denmark.
Svårt o förstå danska, ööh jaa! men det gick sådär och jag börjar redan vänja mig,
 får prata engelska när det blir svårt.

Ja men som sagt, jag skulle inte orka "vara glad o mingla runt" ikväll jag vill bara sova :( ..
men aa, får väl vara en stund där iaf.

Jag funderar om jag ska åka på Rafting , det är rätt många i klassen som ska..men det var dyrt.
Skulle vara coolt faktiskt, har aldrig gjort något sådant i hela mitt liv.
Vet ni vad rafting är?
- ifall ni inte vet så man sitter några stycken i en gummi båt och åker genom forsar och paddlar,
och får se på jävligt nice natur.

Sen är det på Lördag Black & White party, får se om man ska gå :)

snart börjar min lektion , då har vi teori.
Jag försökte ladda upp bild men tyvär, det funkar inte försöker igen senare. :)
Puss o kram Anzaaah


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?