Tåget mot Stockholm!

2009-11-08, 08:02:50 / Kategori: Allmänt

Hej folket !

trött är jag, dock inte nervös som jag trodde jag skulle vara.
 Just nu är det jävligt skönt för mig att åka hemifrån, jag behöver det.

jag tänkte bara skriva att jag kommer ha fullt upp hela morgonen, sen åka mot Luleå och därifrån nattåg till Stockholm , vidare till Nyköping.

Sen imorgon åker vi mot Spanien, är framme kanske imorgon kväll..
Jag kommer blogga direkt jag har tid, jag går på utbildning så kan hända att jag inte har tid ofta.
Men får se :)

Men vi höres från värmen..ha det så bra Sverige!

Puss o Kram .

( ni kan alltid smsa/ringa mig, idag för jag åker ju tåg) ring dock inte efter 21.00 för då ska jag sova!.

 

JENNA

jag hoppas att ni får det så bra i spanien<3

vi höres sen:)pusu&hali.



2009-11-08, 10:34:48 URL: http://jennananna.blogg.se/

Ginaaa

ÅH vad kul ! Skriv å säg sen hur utbildningen är där å så där , är skit nyfiken :)



SV: jo de är sant faktiskt .. har oxå hört de där !

men saken är ju den att dom redan babblat om att jorden ska gå under år 2000 å de har den inte gjort ännu heller så man har som lite svårt å tro på att jorden ska gå under ;o.. men man är ändå så där lite osäker , precis som med svin influensan .. har funderat å funderat men de står ännu 50/50 på att vaccindera eller inte vaccinera .. å samma sak med jorden 50/50 på att jorden kan gå under å sen att de är omöjligt att den redan kan de ;o..

de sitter jag nu förtiden alltid å tänker på ! uscha måste sluta tänka !



2009-11-08, 11:27:15 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?