I love rock'n roll

2009-10-25, 18:14:17 / Kategori: Allmänt

I Fredags firade vi Helis födelsedag,

vi började hemma hos Heli , åt tacopaj..smörgåstårta och massa choklad grejjer..
sen drack vi gott, för mig var det Passoa ;)

Sen blev det umppis och sen vart det en liten "efterfest" hemma hos H, med mig(såklart),SkåneM,Topi,nån annan som jag inte kommer ihåg namnet på haha..och sen h.

Sen for jag o mötte bejbi o vart hemma typ 5 på morgonen =)

här får ni lite bilder,
Heli fick vitt vin från mig och M :) den hon håller i handen



Håll på att fixa håret :) snyggt va!?




orkar inte lägga in fler bilder, later.

jennnnna

gud så snyggt hår!!! :) man blir ju helt avis!! ;)



2009-10-25, 20:08:57 URL: http://jennananna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?