Ny design ;*)

2009-10-09, 16:50:10 / Kategori: Allmänt

Därför har bloggen vart lösenords skyddad!
såhär ser min nya design ut just nu och det får den göra också, har inte tid o fixa o trixa.

vad tycks? ;p

Idag är det Fredag ska berätta lite smått vad jag gjort ;

  • Vaknat vid 09.00 , käkat frukost.
  • vart på ärenden med moster Päivi.
  • sminkat.
  • vart o ätit buffe med honey.
  • marknad och massa affärer med honey,


 hittade ingenting utom billigt godis från affären och så köpte
 jag en jätte god wunderbaum eller hur det nu stavas!  :)



nu måste jag kila iväg igen! ha en trevlig Fredags kväll ifall jag inte hinner skriva mer,
ska sen lägga in bilder på när jag var och åt igår med farsan,perra och Åsa på kaupungin hotelli
 och sen lite jag köpte på köpcentret.

Puss!
 

 

Ginaaa

Jätte snyggt blev de ! :)

håller madde på med samma sak ? tänkte för hennes är oxå så där lösenords beskyddad :p



2009-10-09, 19:00:36 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?