saknaden är stor..

2009-10-07, 18:22:20 / Kategori: Hår ;*
efter mitt löshår haha!
jag vet jag sa att jag skulle låta bli att ha löshår , men herreguuuuud vad jag vill ha tillbaka det!

Jag har kommit på varför jag vill ha det, det är inte för att få längre hår..det är för att få tjockare,
mycket volym i håret..jag älskar det och tycker det är sjuk snyggt!

månne om jag ska lägga till julen kanske..vill så gärna ha, men nu senaste när jag haft löshår har jag haft endast 2 paket och det blev fortfarande inte tillräckligt tjockt som jag vill ha det.

så månne hur många paket jag måste ha då?
mitt eget hår är ju jätte tjockt säger dom flesta som känner mig och frisören men jag vill ha ännu större hår!

VOLUME POWER!!!!!!!!!!!!!



när jag får ungar så ska jag inte klippa deras hår och inte tunna av det,
utan dom får själv välja när dom blir äldre vad dom vill göra..
för om jag hade fått gå tillbaka i tiden så hade jag aldrig tunnat,eller klippt mitt hår.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?