åååh fyfan vad trött jag är!

2009-09-24, 23:03:46 / Kategori: Allmänt
Sory att jag är så lat med bloggen, men man tappar helt lust när jag ..JA JAG SJÄLV
 förstörde mitt internet på något väldigt udda sätt så att det inte fungerar.

jag ska ta och fixa det imorn eller Lördag så att då ska jag blogga mer och lägga in bildeR :)
måste bara först bränna alla bilder, musik osv och sen formatera..får hoppas det blir bra då.

Jepp, sitter i Luleå just nu hos syster :) Madeleine är också här, hon kollar tv!
ska snart joina henne..tänkte bara skriva att jag lever!

har lämnat Perra,Henna & Paue till kallax för ett bra tag sen nu ..deras plan var försenat stackarna :(
men det visste jag faktiskt, eftersom det oftast är försenat..vilket är rätt störigt?
kan dom inte planera bättre >.<

men jag hoppas dom får en trevlig resa och att allt går bra, så att man får träffa dom
nästa vecka och höra på deras förhoppningvis roliga berättelser :)

imorgon ska jag & madeleine ta en fika med andra MADELENE på staun :O)
 sen blir det väl dags att åka mot lilla hålan...again..

vi höres imorn, Godnatt! :)
Ginaaa

men de låter ju skit bra de !

jo jag förstår exakt vad du menar med de , märker nu själv när man bara är hemma så är de som att man bara blir mer "blyg" utav sej . . hoppas de blir kul där då :) har du fixat färdigt boende å så ? eller kommer de med som på "köpet" om man säger så hehe ?



2009-09-25, 20:02:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?