Friday!

2009-09-11, 11:56:05 / Kategori: Allmänt
Känns faktiskt inte alls som Fredag idag tycker jag ;o
Kanske för att nästan varje dag är likadan när man är arbetslös?
eller ingen dag är ju exakt likadan men ni förstår vad jag menar..

enda som är skillnaden är massa fulla folk utomhus!

haha vilken bild..kolla,ser ut som att jag sover(?)
 vart så trött efter träningen ..

Efter att jag lämnat av Madeleine så ringde jag min honey,
han sa att jag skulle komma dit och det gjorde jag då..svettig och med träningskläderna på..

efter att jag var där kanske 40 min? så for jag och sötnos hem till mig, la fort igång tvn för jag ville se idol..
men nehe? det kom inte ens, dom sa iförrgår"ses imorn också"..
och om det nu var en annan tid borde dom sagt det!

Men iaf vi la på filmen som jag skrev tidigare att vi skulle kolla, men det blev aldrig av..
det går bara inte o kolla film med sin älskling..eller ja ibland går det =P

nå iallafall, Jani for just till buisness och jag kom just från duschen..eller just?
 har säkert gått en halvtimme redan hihi..
får se vad man hittar på idag :) ..Nåt kul vill jag iallafall göra!

Nån som kan komma med förslag vad man kan göra idag? (;


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?