Haluu :)

2009-09-28, 12:27:37 / Kategori: Allmänt

Halloj ,
har fan haft allergi hela natten så haft svårt att sova..fick vakna tidigt vid 7 i morse och köra J bejbi till tandläkarn,
sen när vi kom hem så då kunde jag iallafall sova :) fast vaknade vid 11 igen p.ga allergin så då steg jag upp.

Tror inte jag orkar göra nånting idag? ..iallafall inte va ute,
regnigt och så jävla tråkigt höst väder så det är inte sant!


jag och Jani har lagt på bastun också nu , så det blir en morgon bastu för min del...by the way,
jag har tagit bort hårförlängningen igår, skönt!

nu ska mitt eget hår få växa ifred, nu måste jag hoppa i bastun ..
fast först måste jag tanka Desperate housewives, som äntligen har börjat komma igen! <3
Tjao!

Jag älskar dig Jani ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?