Helg och jag är sjuk!

2009-09-04, 12:12:17 / Kategori: Allmänt

Gud vad roligt det kan bli, jag har vart lite krasslig under veckan och sen till helgen blir det ännu värre.
Jag mår skit just nu, pallar inte ens att skriva blogg egentligen, men orkar inte heller bara ligga ner.

Jag sitter och dricker Panodil Hot,så att jag ska bli frisk!
Jag har haft jätte svårt att sova inatt,hade så ont i lungorna så kanske måste in till sjukhuset
och andas i en sån där syrmask..eftersom jag har rätt svår astma så är detta normalt för mig när jag blir sjuk.

Jag som hade planerat en väldigt rolig helg..en hel dag med min älskling och sen spela
 massa sällskapsspel med vännerna.

men nehepp,det får väl bli nästa helg då!
Som tur är så är Heli också lite sjuk och hon ville kanske komma & hålla mig sällskap,
en sån här rengnig dag och så är man sjuk, vad passar bättre än massa filmer?
sova,kolla film,sova..så kommer det typ se ut för mig ikväll iaf..
Hoppas ni har roligare helg! :)

[lisa bjernhagen]

hey där! spana in vårat band vetja! precis blivit klar med en av våra inspelningar, 2 låtar upcoming > http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :)



2009-09-04, 15:33:39 URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Anonym

svår astma? ändå röker du och har husdjur, smart drag bruden.



2009-09-07, 20:54:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?