kvälls mys och kvälls promme!

2009-09-06, 22:32:51 / Kategori: Allmänt
Hallå ;)
Jag och älskling kollade på filmen a walk to remember, jag trodde inte jag sett den förut men det hade jag faktiskt..men det var länge sen :) ..den är så sorglig..men bra.

sen skjutsade jag honom hem till Janzi, han sku sova där för dom skulle på något möte tsm tidigt på morgonen..
så får sova ensam inatt :(

när jag kom hem så tvingade jag morsan och syrran på en liten promenad..har inte vart ute och gått på ett bra tag nu när jag vart sjuk osv..så kändes som att man ville röra lite grann åtminstone på sig!

Juste,Frida har ju kommit hem idag :) har inte ännu träffat henne, då jag tänkte att hon ska säkert vara med sin pojkvän eftersom dom inte setts på en vecka! ..
men imorgon efter mitt möte så ska jag och Frida dra på en shopping runda!
kanske en fika också (;


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?