las mujeres de negocios ;)

2009-09-15, 14:12:27 / Kategori: Allmänt

Oh yeah

Buisness anza is chokin herself!
Klädde mig lite för välklätt idag,
det är rätt så varmt för att vara höst men jag ville se proffsig ut
på mötet så tog på mig en varm höstjacka!


Jepp..min snygga "THE HILLS" MOBIL (som lindsay kalla den) har blivit lagad nu,
 får den i slutet av veckan..smått härligt,
just nu går jag runt med en som inte har färgskärm och dom äldsta ringsignalerna man kan hitta..
inte för att det spelar nån roll, ville bara påpeka så ni vet hur gammal den är...+
att den krånglar såååååå ska bli skönt att få min egen tillbaks.

Jag har kommit på vilken utbildning jag ska gå nu, men eftersom jag fick
detta erbjudande så vet jag inte när det blir av..,jag vill ju jobba och tjäna pengar + jag vill gå denna utbildning?
men ja..får se,jag ska prata med min bejbi! så får han hjälpa mig med mitt besluuut.
Papichulo måste jag också prata med ..huhu...

lite smått om idag:
Vaknat 07:30
cyklat till ica
Ringt viktiga samtal
cyklat till möte
umgåtts med Heli
senare idag:umgås med Madde!

just nu: chillar, funderar på om man ska städa rummet? ifall mummi kommer hit...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?