Mår redan lite bättre!

2009-09-05, 15:02:56 / Kategori: Allmänt

Satt uppe till nästan 3 inatt och spelade sällskapsspel med Heli & Madeleine!
först spelade vi vem vill bli miljonär och sen hade Madeleine
tagit med ett spel hon fått typ när hon fyllt år som hette Barbro och det var nå tjej spel ,
det var faktiskt kul (;

Heli satt och drack lite öl medans jag höll mig till te och vatten och madde vatten dårå ;)


Tidigare på kvällen kollade vi filmen housebunny? tror jag den heter ;P
 har tänkt och se den länge sen men har inte blivit av,
den var faktiskt helt rolig..jag trodde den skulle vara skit.

Ja det var våran kväll det :) sen for jag o hämta bejbi och hem och sova!

Undra vad man ska hitta på idag? , inte vara ute då..skit väder  + att jag inte är helt återställd..
blir väl att vara inne nånstans men vet inte vars :)

Nåja, nu ska jag ha stoppa mina fötter i ett varmt och skönt fotbad och måla naglarna till någon annan färg än chock rosa som jag haft hela sommaren och är less på!
ha en trevlig Lördag iaf! Pussssis.

N O E S C A P E

mysig blogg! ^.^



2009-09-05, 16:37:13 URL: http://noescape.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?