soy tan feliz,mi sueño se hace realidad!

2009-09-22, 17:00:38 / Kategori: Allmänt
Jag är så jävla glad just nu, för att jag ska få åka iväg..till Spanien, som jag alltid drömt om.
Sen att min bejbi följer med är naturligtvis ett STORT PLUS!

ännu några veckor kvar, men tiden går fort..9 December då sitter jag på planet iväg ut
och forska andra delar i världen,jag är så glad att slippa denna håla..
alltid samma sak, falska människor m.m
fast dom där falska människorna finns ju överallt, det är inget man kommer ifrån ..men just i denna lilla håla känns det som att det är proppfullt med.

visst det finns bra människor i Haparanda, men ja inte så många!

Jag kommer sakna såklart alla mina vänner, familj och så..
så nu är det dags att passa på o umgås med alla vännerna innan man åker.


Jag har en sån stor ångest just nu, jag köpte punschrullare s.k(DAMMSUGARE) och käkade ofc massa,
jag måste gå ut och ta en lång promenad..tråkigt ensam, men vet ingen som har tid att följa just nu.

Jag & Madde började ju träna yoga,aerobics osv..men hon har inte råd så det blev visst inte av,
har ingen större lust att gå dit ensam och träna.
känns inte lika roligt :)

jag kanske ska ta och ringa Elin eller Madde.R och snacka i telephone och promenera,
då är det som att man inte är ensam iaf ;)

händelser denna vecka:
imorgon (Onsdag) ska jag handla och fixa en jätte god middag till Pernilla & morsan.
eftersom båda dom åker bort på Torsdag..Pernilla till Kreta & mamma till Estland..
därför blir ju inte resan av till Sthlm, mamma åker istället med sin syster till Estland.

hon fyller år på Lördag, så hon får skämma bort sig med spa och sånt dära där borta,
sen måste jag fixa en present och baka en tårta när hon kommer hem.

nån som har tips på vad jag ska köpa åt min mamma som fyller år ihelg?

Torsdag: mami åker , jag kör mot Luleå och lämnar Pernilla,Henna & Paue
som ska åka iväg på en trevlig semester :) , sen övernattar jag hos syrran ( kul o träffa j&j and the kids )
Fredag:, fika med Madde iaf, FÖRHOPPNINGSVIS hinner jag träffa Anna, beroende på vad hon gör.
Sen åker jag med Elin tillbaka mot Haparanda..hade tänkt stanna längre i Luleå,
men kom på att jag inte kan det.

nu ska jag ta och röka en cigg, sen ta och fixa till i köket plocka disk osv..och kanske ta en promenad!

höres..Adios babes!

p.s Emmelie hoppas det går bra med eran cykel trip till Umeå, Good luck! :) <3

Sandra

Hej ;P Hörru jag kan inte det är min kompis som har gjort min :P hehe ..



2009-09-22, 21:39:25 URL: http://superfinnensandra.blogg.se/

Ginaaa

haha jo får nog göra de , vad är de för utbildning du ska gå :)?

jo du rosa blir man glad utav :)



2009-09-23, 11:08:01

Linda H

Hej Anza! Det var ett tag sen jag var inne på din blogg, men det ver riktigt kul att läsa att du ska fara till spanien och plugga, det blir väl någon bar kurs eller någon hotellkurs va? Vad kul! Hade/ Linda



2009-09-23, 11:49:30 URL: http://lindaliv.blogg.se/

Anonym

Ojj spanien!:) va ska du plugga där eller?



2009-09-24, 10:22:11 URL: http://saaramaria.webblogg.se/

Emmelie

Tack gumman! Kom just hem från Umeå, we made it! Kom fram 17.30 igår kväll ;) <3



2009-09-24, 19:37:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?