tidsfördriv innan IDOL! ;)

2009-09-28, 21:06:27 / Kategori: Allmänt
 Vilket namn står på ditt födelsebevis: Ann-Sofie Julia Nilsson
 Årsmodell: 1990
 Husdjur: mosters fiskar just nuhaha,
 men Robban kommer föralltid att vara min hund även om han inte bor med mig.
 love you forever and ever.

 Favoritfärg: Olika, beror på vad jag har lust att ha :) ibland svart,ibland rosa ibland brunt osv.
 Piericing: Öronen räknas väl tydligen som piercing, sen har jag haft i ögonbrynen..
ska göra i naveln faktiskt sen på ett tag :) 
  Tatuering(ar): Ingen.
 Födelseort: kalix.
 Bostadsort: Haparanda
 Nuvarande bostad: hemma hos morsan i ett hus.
 Har du varit kär: jag är kär :) 
 Har du varit i några andra världsdelar: japp.
 Har du varit med om en bilkrasch: nope.
 Kaffe eller glass: luuuugnt glass, men om det är (coffe cooler) från 7eleven=ice coffe så beror det på :)
 Antal syskon: Johanna & Pernilla.
 Favoritmat: ojjdå, det finns så mkt Jag älskar skaldjur, fisk osv..jag älskar tacos,kinamat och ja allt möjligt.
 Bästa veckodagen: hmm,jag tycker faktiskt om Fredagar mest, vet inte varför? 
 Senaste låt du lyssnat på: michael jackson who is it och Michael jackson-leave me alone.
 Favorit TV-program: Desperate housewives, two and a half men,
 Tycker inte om: falska & omogna människor.
 Ögonfärg: blåa.
 Senaste sjukhusvistelse: förra månaden tror jag det var.
 Vem fick du senast e-mail från: Nicolaj.
 Har du någonsin blivit dömd för något brott: hmmm, blivit anmäld en gång.
 Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: 
 Jag skulle välja en affär med tekniska,data,tv,mobil eller så en klädaffär.
 Vad gör du när du är uttråkad: nördar mig framför datorn, småäter vilket inte är så bra, kollar tv..
 Vad retar du dig på just nu: nja faktiskt ingenting (:
 Det bästa du vet: familjen och vännerna såklart, och resa o choklad haha!
 Stjärntecken: tvilling.
 Vad har du för kläder på dig just nu: svarta mjukis brallor och ett rosa/vitt randigt brottar linne
 och sedan en päls tröija då jag fryser som fan!
 Fobi: spindlar och alla konstiga äckliga kryp!
 Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: 
 jag skulle nog skänka till cancerfond eller typ någon aids fond, stackars barnen i afrika som lider av aids.
 Vilket är dom vackraste orden du vet: typ när jani säger Jag älskar dig eller något annat fint (:
 Vad la du dina sista pengar på: bensin
 Är du långsint:nej faktiskt inte
Vilken är din bästa egenskap: jag vet inte, men enligt mina vänner är jag en som alltid finns där.
själv säger jag att jag är bra på språk , om man tänker på sådana egenskaper :)
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: jag har några mål just nu framför mig,
och ett är ju då att komma till spanien vilket jag gör snart :)
Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Aldrig,vem fan kan ens tänka tanken?
Vad gjorde du i sommar: sov,umgicks..typ det :) och sen vart jag ju till Stockholm.
Vad fascinerar dig mest hos andra människor: humor,trevlig och gullig personlighet :)
Senaste pojkvännen: Jani :)
Bästa känslan: det finns många,att vara kär,att nånting går bra t.ex ,
 just nu för mig är den bästa känslan att jag kommer till Spanien med min äskling.
Närmaste vännerna: ni vet vilka ni är. ;)
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: jag vet inte vad alla går runt och tänker, och jag bryr mig inte heller så mycket, jag har hört från folk att dom tror att jag är en fjortis, vad ska man tolka det som?
att jag är dryg? slampig? eller att jag ser bra ut? man vet aldrig vad folk menar med fjortis...
men i dont give a shit!
 Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: ingen speciell just nu iaf ;p
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: nånstans i Latin/syd Amerika.
47. Vad är viktigast i ditt liv: familj och vänner och att jag mår bra :)
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: haha ja, några stycken !!
49. Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? nå jooo.
50. Planer för kvällen? kolla på filmen Rockstar! och mysa med bejbi, och sova så man orkar vakna tidigt.
Ginaaa

jaha ja men de är ju bra att någon kan vara nykter i alla fall hehe , de är ju inte sååå många i själva HPDA som kan hålla sej nykter en hel helg ;o

helt sjukt egentligen ...



2009-09-29, 07:45:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?