tröttersch

2009-09-16, 17:16:13 / Kategori: Allmänt
regnregn o mulet...aah vad höst är tråkigt, iallafall i Sverige.
Jag har vart på möte idag hos af, ja och det är ju totalt onödigt då jag vet redan vad jag vill göra.

men det känns lika att gå dit o babbla nångång då och dåå..eftersom man får pengar därifrån :)

Idag var jag till köpcentret med Madde, guu så mycket jag hittade..
köpte dock inget eftersom jag inte har råd!
det är alltid så för mig, när jag har hur mycket som helst så hitttar jag inte så mkt utan då impuls köper jag bara,
men när jag inte har pengar, ja då hittar jag allt möjligt fint och nödvändigt jag behöver..det är konstigt det dära.

Msn har tydligen nåt problem nu också, jag skulle logga in i morse..och då kom det upp en ruta typ att:
" du använder en gammal version av msn messenger du måste förnya den..
tryck ja om du vill uppdatera den nya"

sen trycker jag ja..o försöker hämta den nya msn live, men den funkar inte!! vafan är det för sätt???
och dessutom så är det inte bara min dator det handlar om, det är många fler som har det problemet så om någon av er vet vad det är så säg gärna till, tack.

Annars får jag typ skaffa skype eller nå annat....SÅ BÄST FÖR MSN ATT NI FIXAR DET!


nu vila en liten stund , pusssis.

sooooooooooooooooon ...sooooooooooon i will be there!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?