Galet stressigt!

2010-04-20, 17:23:34 / Kategori: Allmänt

Imorse har jag o älskling tvättat både utvändigt och invändigt bilen, och sen bytit till sommardäck.
Så nu glänser den riktigt fint! ;)
kommer få tvätta en gång till garanterat när våren är över men det gör inget.

sedan bar det av från Happis till Luleå, gick på mina två möten :)
det gick bra!

jag är så glad, fick så jävla bra pris på mitt gymkort +
att jag fick en personlig tränare och gissa hur dyrt det egentligen är!:D
så lyckligt lottad är jag idag.

Just nu står VILA på schemat och sen står Aerobics!
Igår var jag och syster på IKEA och shoppade till hennes nya rum som är mitt gamla rum :)
så jävla fint det blivit nu när dom tapetserat om o allt :)

Jag handlade också lite grejjer hit hem, Capuccino muggar,lite möbler m.m

Nu desperate housewives o vila, cya later d0lls



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?