Hola Guapa ;)

2010-04-04, 13:47:31 / Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos Janis föräldrar o chillar , vi var på umppis igår det var rätt kul nu när det vart mer folk =)
sen for vi till miccoo o chillade så tyvär vart det så att vi var vakna typ hela natten nästan...
o det gillar inte jag, jag behöver min sömn!

Nå får ta igen den nu o sova i flera veckor :)
Idag händer det inte så mycket mer än att jag ska
på promme med min bejbi o kolla DH eftersom jag missat den när jag var i GC.

chillpill, imorgon åker vi hemåt(YES) och ska nog en sving på IKEA o köpa en kruka till min blomma osv!

Bilder från GC visas i bloggen sen när jag är hemma..ååh vad jag vill dit, jag vill seriöst bo där..
Jag tycker mycket mer om öarna än om fastlandet..fast bättre
 shopping på fastlandet men jag vill seriöst bo i GC folket är så trevliga o ja allt mycket mera!! vädret osv.

Men aja nu mysa med älskling så ni får ha en trevlig kväll!
Pussadios


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?