todays'

2010-04-15, 15:11:45 / Kategori: Allmänt
Idag har jag,älskling,Madde & Erik vart till Subway o käka lunch..satan vad gott :)
Madde var och klippte sin lugg, det blev jätte fint..hon och Erik ska förlova sig idag,
hoppas jag får säga det här men nu skiter jag i det nu gör jag det för jag ville bara gratta dom :)
att hoppas dom får ett bra förhållande och en bra framtid tillsammans! Grattis ;)

Jag och älskling ska snart ut och ta en promenad,sen funderar jag på om jag ska till stan o kolla efter en skinnjacka, för behöver verkligen en vårjacka nu..men den måste vara i min smak och inget fult mode.

skor måste jag också  köpa det får jag göra sen när mina pengar kmr.
Imorn blir det o grilla, och på Lördag kanske på fest! så en fullspäckad helg.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?