i just wanna fly over the rainbow..so high

2010-12-13, 00:33:27 / Kategori: Allmänt
Har jobbat hela helgen..känner mig allmännt trött.
Har varit med Heli och Niko till skogen och våra hundar har busat osv :)
mycket mer har jag inte gjort idag förutom att jobbat.

Imorn blire spa med Thitu och kanske nå andra, får se ;D

gud vad jobbigt..bläddrade förbi gamla inlägg..gamla minnen..som gör så ont.
Snart är julen här, det är både kul men just nu känns det jobbigt..
skulle kunna supa julafton och inte alls komma ihåg hela dagen.
För då tänker man på allt..
Det är då man samlas med familjen, det är då Robban & Jorma hade varit här med oss.
Det är 2ndra julen utan båda två..och jag saknar dom så otroligt mycket..
Det är helt sjukt hur ont det gör just nu.
Jag önskar att man inte hade känslor, då hade allt varit lättare.
Jag vill bara glömma det dåliga som varit..Men det kommer alltid sitta kvar.
Jag mår bra idag, men det kommer då och då..skit jobbigt.
Men det är okej, man måste ta itu med sorgen.

Här kommer lite bilder från förr, är så dålig på att ta nya bilder :)

Ni är saknade <3

en kines anza.

Jag och min snygga kusin..gammal bild, och gud vad jag var blek :)

Jag fyllde 18 :) Saknar min skåning otroligt mycket.

Förlåt, men jag tycker att 'crazy age' jeansen är förskräckliga..
dom har faktiskt ett bra namn till dom..för jag var i en crazy age när jag använde dom!

April 2008

En gång, färgade jag håret mörkt.
Jag älskar brunt hår, jag älskar det bara inte på mig själv..
jag vill vara latino och ha brunt hår..should i? or should i not?


im so motherfucking confused,i wish i had the answer.
En sak till, "the sky is the limit"

Godnatt era svennebananer..nu är det dags att sova.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?