I love my mittelspitz <3

2010-12-29, 20:47:30 / Kategori: I Love Dogs♥
Jag var med Chico till Djurmagazinet och guess what?
jag fick ta med mig gratis mat hem från Eukanuba..riktigt snällt av hon som jobbar där :)

Chico käkar annars royal sen har jag även gett han acitivy eller om det hette så,
men han lessnar så tänkte att det är kul o prova något annat :)

Jag tänkte bara visa er en video på en som filmat sina mittelspitzar..
dom är så härliga! Jätte glada och Chico ligger precis likadant som den i början,
sådär gulligt "platt" med sina bakben haha.


Jag ska skaffa en till hund inom ett halvår, är jätte sugen på en till Mittel. :)
Men man vet aldrig, får se vad det blir för något..
Men till er som funderar på skaffa eller har funderat på Mittel så är det en riktigt fin hund.

Dock kan killarna vara som de flesta spetsar brukar vara lite "envisa".

En ung liten busig Chico :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?