merry christmas

2010-12-26, 13:00:58 / Kategori: Allmänt
Hej och hoppas alla haft en trevlig julafton osv :)
Jag har det iallafall!
var precis o skjutsade Jani till bussen som åker till Sthlm idag.
Ååh jag vill också dit, shoppa shoppa shoppa ;)

men får se hur det blir mot nyår o det..kanske blir en sving mot huvudstaden.

Ska på ett tag iväg mot Ikea o se om man hittar något roligt där..
jag behöver en säng men vet inte vilken jag vill ha.
+ att jag ska köpa en ny mobil idag, vill ha en Ihpone..
men är inte säker på om dom är bra?! vill inte spendera flera tusenlappar på nåt som sen inte håller.
Men jag har funderat på den här htc.
så får se vilken det blir.
HÄR ÄR IAF EN BILD PÅ MIG.....orkar inte fota mig nåmer men eftersom ja lovat o visat hårfärgen.->


fy på er som supit under julhelgen!
nu ska jag avrunda..men har ni nå tips för bra mobiler såå skriv gärna.
Pussadios


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?