Santo domingo

2010-02-25, 20:50:18 / Kategori: I Love Dogs♥
Hejsan!

Jag är hundvakt från och med idag till Maddes lilla Zanthos :)
har varit på en lång promenad med honom och han pissade inte en endaste gång men sen till slut när vi kom in till dörren så märkte jag att Nä nufan är han toa nödig..så sprang ut så pissade han..
tur att det inte var här inne hihih.

Han är så fin hund =) vill leka mycket också,
just nu ligger han o tar det lugnt här brevid mig, är helt blöt i ansiktet också..tack för pussen zanthos.




Imorgon ska jag vakna tidigt och ge honom frukost sedan ska jag ta en långpromenad.
Funderar på att promenera med honom senare på kvällen till johanna när dom är hemma med barnen så får dom också träffa honom :)

Today:  Tog en fika med M på staden och åt en ny bakelse som var riktigt god men svin dyr..39:-
            vi var på peos bilskola så M bokade tid till körning.
            sen for vi till biblioteket och lånade böcker.

ikväll blir det bara o gå o rasta zanthos kanske se film på tv o sen sova.

Pussstjaooo babes


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?