det är lite roligt faktiskt,

2010-01-06, 13:12:13 / Kategori: Allmänt
och ganska gross dom som fyller i sina läppar med fett från arslet!
och överhuvudtaget, om det inte är från baken!! restyline lr who gives a shit
åt hellvette med jävla sprutorna o alla andra fulhetsgrepp ;)

kisset nivet ska ju lägga sitt bakfett nu i sina läppar...who the fuck cares?:D



Grattis till er som fyllt i era läppar nu kan ni säga" kiss my ass" :)
Anna-Stina

Jag fyllde ju läpparna bara för att jag är så nyfiken! Men jag håller med dig om att det är onödigt. Dyrt gör svinont o bara försvinner. + att det faktiskt känns jäävligt äckligt o ha det i läpparna. Kommer knölar o grejer. Mina läppar fick ju knölar som sedan sprack så kom det såndär fyllning ut. USCH usch aldrig mer :) Men när man testat vet man ju att det är helt värdelöst ^^



2010-01-08, 00:36:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?