follow the leader leaderleader follow the leader

2010-01-20, 16:19:20 / Kategori: Allmänt
HEJ!!!

IDAG ÄR JAG GLAD! (=

ska berätta lite kort om dagen såhär långt ;

vaknat 08.00
fixat en lägenhet nu som vi ska titta på o om den är okej så blir den min och älsklings!! <3<3333
NU FATTAR NI VARFÖR JAG ÄR GLAD HIHI ;)

nå iaf, sen vart jag på möte med A.B o ja det gick bra och sen har jag varit o kollat på stekpanna,
ska köpa en från iittala..dom räcker typ hela livet..
priset är väl dyrt men när man har en syster där med rabatt så är det riktigt bra kap!

har just käkat middag och på ett tag ska jag sticka och handla lösgodis,blev sugen..
nu när man har slutat röka så är det svårt att hålla emot..
jag har varit utan godis i 1 dag o det räcker för mighahha.

gissa hur länge jag varit utan att röka?
svar: detta är fjärde veckan, har endast fest rökt.

jah så ikväll får jag mumsa i mig sen när jag bor
i Luleå så ska jag börja träna och skärpa mig med min godis diet o äta lite nyttigare. :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?