Hello people!

2010-01-14, 15:40:27 / Kategori: Allmänt

Har just duschat o funderar på en promenad snart, borde gjort tvärtom hehe..duschat efter promenaden!
men whatever..

Igår var jag chaffis till F,A,L & S..det var rätt kul faktiskt :)
vi snackade om en massa vettiga saker.

Jepp och på Måndag så ska jag på visning till KANSKE mitt & Janis framtida boende,
och jag kan inte annat säga att i fell in love with it directly.

Jag ber och hoppas att vi blir de 2 lyckliga som får den.♥

-Ikväll ska jag ha filmkväll med F&A,girltalk o film...det kommer nog bli roligt ;)

SötFrida och jag i somras..den där hårfärgen saknar jag starkt och ska ha den snart igen.
*HÄRMA INTE MIG små fjortisar..*

fan vad jag ångrar att jag färgade tillbaka till den färgen jag har nu..
aaah there it is again..saknar!


one more thing...

-Jag saknar dig min älskling,min sötnos,min björn,min lilla vovve,Robban min älskade vän
som inte kan prata, men som alltid fanns där för mig,
som jag förstod o han förstod mig och som jag älskar högt.
I miss you my best friend,my baby♥ forever and ever.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?