I love salsa'

2010-01-29, 10:33:38 / Kategori: Allmänt

Tjenare!
idag har jag vaknat klockan 7 ..skjutsade syrran till jobbet...(SNÄLL JAG ÄR),
om jag är helt ärlig så skulle hon inte göra samma sak åt mig.

fy skämms på mig, ni vet ju mitt sundare liv jag skulle börja! ..eller rättare sagt SKA..
jag har ätit varje dag utom en dag denna vecka något sött...Godis,chokladbollar m.m..
jag är inte så bra på det där, men jag har lovat helt 100 % på Måndag när vi flyttar att jag börjar seriöst.

men jag tror också jag har slutat bry mig när jag inte får träna, jag blir alldeles galen..
saknar att dansa sjukt mycket..det ger liksom en kick!
men snart ska jag börja hihi.
Jag har nog glömt att nämna att jag har ett gym där nere i byggnaden vart vi bor så det blir ju gratis gymma.

Sen har jag börjat planera lite min framtid, eller inte planera för det ska man inte göra..
men fundera..sen när jag orkar plugga igen så ska jag nog gå på UCLA (University of California, Los Angeles)
plugga lite stuff.

ni som säger att jag drömmer kan ju ta er i arslet, ni såg ju hur det blev med Spanien ;)
men det är först på några år.
Allt som jag vill göra,det gör jag..jag är inte den "vanliga typen" svenne,finne stilen som kommer jobba hela sitt liv på ica maxi från 8-17 och bli sur och tro att allt är omöjligt,
because its not'

Idag ska jag och älskling käka lunch på Subway =)
 
lite nyttigare än pizza och hamburgare iaf! och godare.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?